Organisering av skolen

Leiinga ved skolen er rektor, assisterande rektor og avdelingsleiarar. Leiarane har ulike oppgåver, men alle er tilgjengelege om det er elevar som treng råd/hjelp i ulike situasjonar.

StillingNavnE-postTelefon
RektorRoger Andre Fyllingroger.andre.fylling@mrfylke.no 71281205
Ass. rektorJørgen Ljosåjorgen.ljosa@mrfylke.no 71281203
KvalitetssystemansvarlegLidvard Lundaneslidvard.lundanes@mrfylke.no71281216
Avdelingsleiar for merkantilIngeborg Buschingeborg.busch@mrfylke.no71281207
Avdelingsleiar for Bygg- og anleggsteknikkMarte Brandseggmarte.brandsegg@mrfylke.no   71281208
Avdelingsleiar for Håndverk, design og produktutvikling og Frisør, blomster, interiør og eksponeringsdesignJulianne Vågsholmjulianne.synes.vagsholm@mrfylke.no   71281293
Avdelingsleiar for ElektrofagEivind Steinsvikeivind.steinsvik@mrfylke.no  71281237
Avdelingsleiar for Helse- og oppvekstfag Vg2 og Vg3Torhild Hagfonn Devoldtorhild.hagfonn.devold@mrfylke.no  71281244
Avdelingsleiar for Restaurant og matfagSissel Pilskog Brennholmsissel.pilskog.brennholm@mrfylke.no71281212
Avdelingsleiar for Teknikk og industriell produksjonKenneth Sperre Martinsenkenneth.sperre.martinsen@mrfylke.no   71281392
Avdelingsleiar Påbygg VG3 og VG4 og Helse- og oppvekst Vg1Gunn Slemmengunn.slemmen@mrfylke.no71281213
Avdelingsleiar for yrkes opplæring (YO)Geir Sandalgeir.sandal@mrfylke.no71281209
Avdelingsleiar for særskilt tilrettelagt opplæring (ATO)Trine Krohn-Dale trine.krohn-dale@mrfylke.no71281204
Avdelingsleiar for BORK  Karriere og kompetanse VoksenopplæringWenche Murenwenche.muren@mrfylke.no71281214
Avdelingsleiar for FengselsundervisningJulianne Synes Vågsholmjulianne.synes.vagsholm@mrfylke.no71281293
Avdelingsleiar ElevtenesteIngrid Beate SætherIngrid.beate.sether@mrfylke.no 71281206

KONTAKTLÆRAR: er eleven sin næraste kontaktperson i skolesituasjonen. Han/ho fylgjer opp den enkelte elev, informerer om viktige saker og koordinerer arbeidet i klassa og har kontakt med foreldre/føresette og kontaktar rådgjevar eller andre ved behov.

ELEVTENESTER

RÅDGJEVARTENESTE - Skolen har fem rådgjevarar som held til på kontor i avdeling for Elevtenesta. Rådgjevarane skal saman med kontaktlærarane vere til hjelp for elevane i spørsmål om fagval, studieval, yrkesval, samt sosiale vanskar som har samanheng med, eller gjer skolegangen vanskeleg. Rådgjevarane samarbeider med PPT (pedagogisk-psykologisk teneste) og andre ved behov.

HYBELBUARKONTAKT - Skolen har ein tilsett som koordinerer og har oppfølging av hybelbuarar - NB: vi har ikkje utleige av hyblar

SKOLEHELSETENESTE - Helsesjukepleiar har kontortid kvar dag på skolen. Helsepersonell har teieplikt, slik at du som elev trygt kan vende deg til henne med ulike problem. Helsesjukepleiar har også nokre trefftider på Helsestasjon for ungdom.

OT – oppfølgingstenesta for Ålesund er lokalisert på Borgund vgs. OT skal gi råd til elevar som tenkjer på å slutte på skolen eller i lære, som ikkje har begynt i vidaregåande opplæring eller har slutta. Eva Kristin Vestnes har kontor i avdeling for Elevtenester.

BIBLIOTEK - Biblioteket ligg sentralt ved sida av kantina. På biblioteket kan du låne bøker, filmar, skrive på data og arbeide med oppgåver av ulike slag. Bibliotektenestene kan i tillegg til personleg oppmøte, nyttast gjennom fronter, heimesida vår og ved e-post til bibliotekaren. Biblioteket har ansvar for utlån av lærebøker.

DRIFT

TEKNISK DRIFT - BYE (Bygg- og vedlikehaldsavd.) har tre vaktmeistrar på Borgund vgs. Dei står for dagleg drift, vedlikehald og stell av bygga og uteområda.

REINHALD - BYE - Reinhaldarane, saman med vaktmeistrane, legg vinn på at skolen vår skal vere rein og triveleg. Elevane har også ansvar for at skolen og skoleområdet ikkje vert forsøpla.

KANTINE - Opningstidene vert vist ved oppslag. Janne Karin Engeseth er fagansvarleg for kantina. Skolen har vassautomatar med kaldt vatn plassert rundt på skolen. Kantina sel flaskar som passar i automatane, elevane kan også ha med eigne flasker for påfylling.

IKT - Fylket har har tre medarbeidarar som arbeider med IKT lokalisert på skolen. Du finn dei sentralt ved kantina.

MERKANTIL/KONTORTENESTE – Dersom du ikkje veit kven du skal spørje, vender du deg alltid til kontoret/resepsjonen. Både skyss og lånekasse, er oppgåver som ligg til merkantil avdeling.

MILJØVEILEIAR - Borgund vgs har eigen miljøveileiar som har til oppgåve å sjå til dei som er på skolen, både elevar og tilsette.